07 września 2010

7.09.10

hej !! własnie zjadłam obiad :P i słucham muz three days grace -pain  kocham ta pioseke <33 dzisiaj  spątaczka nas opieprzyła bo my siedzielismy w szatni i powiezial zebysbmy  siedzeili  w szatni ale my  chcieliśmy pojsc do góry ale sie na nas  wydarla zal mi jej   xd  a potem byo fanie jak to w kalsie 2a  potem napisze reszte xd


moja 2 piesn xd i dedykiem dla pati :***

1.ten czas
to miejsce
mamy tyle wspomnień
to tu cie pozałam
i nigdy tegonie zapomne
to bylo jak sen
ktory  wieczenie trwa i nigdy
sie nie kończy  nie chce sie z niego pobodzic

pozwól mi go zobaczyc jeszcze raz od  początku
wtedy byłes dla mnie wszystkim miom  własnym sercem ,ktore biło dla ciebie



ref.dawo temu ta historia miała sens
dawno temu  ten dzien maił sens
dawno temu ten  czas  miał godzine
tam ten dzień płyną wolniej niz ten
te wszystie wpomnienia wrociły

Ale  nas juz nie ma
wszystko kiedys miało sens


2.pozwol mi wszystko poukładac
nic nie jest prawdziwe wszystko kiedys sie konczyc
tego swiata juz nie ma porozmaiajmy o tym co sie stało zanim odejdziesz i zapomnisz ,ze kiedys  istniałam...


2xref.dawno temy  ta hisoria miała sens
dawno temu ten dzien miał nas
dawno temu ten czas miał godzine
tamten dzień płyną  wolniej niz ten
te wszystkie wspomninenia wrociły


Ale nas juz nie ma
szystko kiedys mialo sens

1zwrotka + ref 1x


gorące pozdrowienia  dla dziwczyn :Pati.<33,karinci<33,Justyny i  tych wariatów :Andrzeja i Pana M...(Marcina ) !! jak ja go nie lubie XD hahahaaha :*************buziaczki ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P