03 września 2010

3.09.10 rok

Byłam w szkole pierwsza lekcja którą miałam to WOS czyli wiedza o społeczeństwie  .nawet nie było tak żle jak myślałam :P... dało się przeżyć XD  .potem miałam angola było nawet fajnie  na niemieckim tez  ,na wf było fajnie bo dziewczyny grały a babinktona   i Martyna tak odbiła że lotka wpadła na daszek  i nie dało się jej ściągnąć ,dalej napisze pozniej :P napisze teraz dalej właśnie jem kolacje  i pisze :P dzisiaj przyjechała do mnie moja babcia ... byłam również na dworze  z Bogusią........jutro sobota i wreście się wyśpię xd.... ale i tak bende musiała iść po chleb jutro rano ale zapewne babcia pojdzie bo ona zawsze  wcześnie wstaje >>> właśnie leci serial Świat według kiepskich :P dzisiaj wybrałam sobie zajęcia techniczne na jakie chce chodzić i wybrałam sobie fotografie bo lubę robić zdjęcia :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P