26 września 2010

26.09.10 rok

Hej !! xd nie mam mnie teraz w domu ale zawsze mam przy sobie kompa i neta xd teraz znajduje sie na turnieju bilarda  ^^ jest tu pełno facetów i dziewczyn tez ^^ widac tylko kije wystajace z futerałów ^^ powiecmy ze jest fajnie :P właśnie pije drinka kokosowo -owocowego ^^ dobre nawed !!   polecam ^^  potem nie wim co bende robic zobaczy sie jescze ... nie mam jak to niedzielne przed południe xxd
wtałąm dzisaj o 8 z minutami  bo mi sie chciało spac  i lezałam w łozku do 9 :19 czy cos takiego ...jutro szkoła nie fajnie xd i fizyka nie jak ja nie lubie tego przedmiotu !! a szegolnie tej baby maskara normalnie   i do 14 w szkole  nieeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! ale musze dac rade  nie mam wyjscia  pełno tu sie kreci ludzi a ja sedze na czerwonej sofie i pisze na moim blogu ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P