15 września 2010

15.09..10

aaaaaaaa ja m sie nie chce nic robic ludzie  nie moge mam lenia ^^ pisze i pisze i konca nie widzac ^^lol nie moge ze mnie XD  byłam  szkole jak co rano znowu porzarłam sie z dziewczynami jak y nie było i jestem tak wkurzona nie wiem co zrobie najchętniej dała bym im plskacza w twarz ^^ jest godzina 20:57 a ja sobie siedze na kompie i pisze lol xd   dziaj bylo zebranie i nik  nie poszło  z moich  Parenst (rodziców) xd  bo moja mama nie mogła i ojciec tez nie wiec pojdzie ktos z nich  w piątek ^^ bo babki nie ma jutro w szkole ^^

2 komentarze:

  1. hehe, no to może daj im plaskacza w twarz, jak Ci to pomoże. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. x3
    dodaję się.
    zapraszam:
    www.ciasteczqowypotworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P