01 września 2010

1 wrzesnia 2010rok...

Byłam dzisiaj w szkole  na rozpoczęciu jak wszyscy uczniowie :P i dowiedziałam  się ciekawej rzeczy ze mam innego wychowawce  niż miałam w pierwszej klasie  .ta pani uczy J,angielskiego   ale mój 2 wychowawca to pani z plastyki która była moja wychowawczynią  w !1 klasie gimnazjum a teraz chodzę do 2 gimnazjum :p .doszli do nas nowi ale nie ich  nie było najwidoczniej nie chciało im się przyjsc   w sumie im  się nie dziwie   ... nie wypowiadam się ..:P  na ten temat ...  nawet nam planu nie podała na cały tydzień  tylko dopiero jutro dowiem się jaki mam plan lekcji XD   nie wiem co mam jeszcze napisac  bo w sumie szystko już napisałam <<<
kupiłam sobie nowe kredki do szkoły  :P jutro moje lekcje to:

1.chemia
2.historia
3.godzina wychowawcza
4.matma
5.informatyka
6.Polski
7.zajęcia Artystyczne  a sali AV

bez sens trochę ...!!??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

klawiatura jest fajna ,skomentuj prosze :P